21 Ekim 2012 Pazar

MATRİX ENERJİSİ - KENDİMİ MUHTEŞEM HİSSEDİYORUM,BEDENİMDE YENİ KAPILAR AÇILIYOR...


İzmir'de yakın zamanlarda çalışma yaptığımız bir Dostumuzdan aldığım sevindirici mesajı sizlerle paylaşmak istiyorum;

''Merhaba Hüseyin Turgut Hocam nasılsınız? Kendimi muhteşem hiseddiyorum, sizinle çalışmanın muhteşem neticelerini anlatmak istiyorum... İlk önce, fiziksel ağrılarımın gün geçtikce yok olduğunu ve sanki her geçen gün bedenimde yeni kapıların açıldığını hissedebiliyorum, hayatımda yaşadığım en güzel deneyimlerinden biriydi diyebilirim... Sormak istediğm o kadar soru vardı ki? Fakat eve gidip dinlenmek ve meditasyon yapıp değerlendirmek istedim. Yeni değişimleri size yazmaya devam edeceğim.''

Evet, bekliyorum yeni gelişmeleri ve tabii ki yeniden görüşmeyi.... 
Sevgiler,

Not; 
Enerji ile yapılan çalışma sonunda çalışma bitmiş sayılmaz, Enerji bedenlerde çalışmaya devam eder şifa artarak sürer... Bazı durumlarda şifanın daha da güçlenmesi için tekrarlar gerekebilir... Bu da duruma göre değişir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder