1 Şubat 2013 Cuma

REİKİ İLE NASIL BULUŞTUM....?

Bu konudaki asıl açılımı yine Bankada yanımda çalışan bir Dostumuz vasıtası ile tanıştığım ve çok sevdiğim Reiki Master’ı İbrahim Hoca’dan aldığım REİKİ – 1 Uyumlaması sırasında yaşadığımı itiraf etmeliyim. Sanki bir tesadüf olmuştu. Ben Bioenerji üzerinde okumaya ve çalışmalar yapmaya başlamışken, birden bu Bankacı Dostumuz bizleri ziyaret için geldiği bir gün; ertesi gün REİKİ-1 Uyumlaması alacağını söyledi, bunu duyunca ben hemen atıldım, bunu benim de istediğimi, bu konuda bana yardımcı olmasını istediğimi anlattım. O da biraz çekinmesine rağmen İbrahim Hoca ile konuştuktan sonra bana döneceğini söyledi. Heyecanla beklerken haber gelmişti. Evet, Hoca kabul etmişti. Bu benim için harika bir haberdi.

O gün gelmiş ve Dostumuzun evinde buluşmuştuk. İbrahim Hoca gelmişti. Tanışma faslından sonra uyumlama anı geldi çattı. Heyecanlıydım ama belli etmiyordum. Arkadaşım, Eşi ve Ben yan yana sandalyelerde sırtımız dik vaziyette oturmuştuk. Gözlerimiz kapalıydı ve İbrahim Hoca uyumlamaya başlamıştı. Sıra bana gelip benimle çalışma başlayıp sonuna geldiğimizde bir anda öyle bir açılım yaşadığımı hissettim ki anlatamam. Sanki ben yıllardan beri bu anı bekliyordum ve işte olmuştu, buluşmuştum uzun yıllardan bu yana beklediğim, adını koyamadığım şey ile. Birden ağlamaya başladım, ama bu ağlamak üzüntüden değil, sevinçten doğan bir ağlamaydı. Bir yandan ağlıyor, diğer yandan gülüyordum. Yaşamayan bunu anlayamaz. Diğer arkadaşlar hayretle bana bakarken ben kendimi tutamıyor ağlamaya devam ediyordum. İbrahim Hoca kulağıma yavaşça eğildi ve gülümseyerek 'Sevgili Turgut ben de senin gibi ağlamıştım' dedi.

Çok mutluydum. Artık REİKİ-1’nci Derece Uyumlamayı almıştım. Hoca kısa açıklamalar yaptı, neler yapacağımızı kısa kısa gösterdi ve oradan sevinç ve sevgi ile ayrıldık. Artık, hayatımda yeni bir dönem başlamıştı. Bu dönem, bu günlere kadar sürdü ve geldik bu günlere. Şimdi geriye dönüp baktığımda hiçbir şeyin boş yere olmadığını anlıyorum. Bunu çok istiyordum, gönülden arzulamış ve bu alana çekilmiştim. İstediğim şey bana verilmişti. O gün bir başlangıç olmuştu hayatımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder