28 Ocak 2013 Pazartesi

QUANTUM TOUCH-KUANTUM DOKUNUŞ İLE BİR ŞİFA HATIRASI, DOKTOR DA İNANAMADI AMA O GERÇEKTEN YOKTU ARTIK...


Efendim, bir arkadaşımın rahim ve yumurtalıkları ile ilgili bir problemi olduğunu öğrenmiştim. Öğrenmiştim derken, o bana tam da ameliyata gideceğini söylediği anda öğrendiğimi belirtmeliyim. İçimden gelen bir sezgi ile ona; ''Bak, ameliyata gitmeden önce bir kaç enerji seansı yapalım, sana iyi gelebilir'' deme gafletinde bulunmuş oldum. O ise, inanmadığını belli ederek ''Yok, ben şimdi Doktorumun yanına gidiyorum, ameliyatı olacağım'' dedi. Ben de tamam o zaman haydi geçmiş olsun, sana acil şifalar diliyorum diyerek uğurladım arkadaşı, diğer arkadaşlar da aynı dileklerle gönderdiler Dostumuzu...

Aradan bir kaç saat geçtikten sonra, arkadaşımız kapıda göründü, ''Hayrola ne oldu, neden geldin, ameliyat olmayacak mıydın?'' diye sordum. ''Yok, Doktor ameliyatı 1 hafta erteledi, şimdi enerji seansına başlayabiliriz'' dedi bana. Ben de açıkçası sevindim, ''Haydi o zaman, başlayalım'' dedim. Ertesi gün ilk seansımızı yaptık, gayet güzel oldu. Bir sonraki gün bir seans daha yaptık, o da çok güzel geçti. Dostumuz rahatlamaya, gevşemeye başlamıştı. Bir iki gün sonra üçüncü enerji şifa seansımızı yaptık ki ağırlıklı olarak da Quantum Touch yani Kuantum Dokuş Şifasını uyguluyordum... İşte ne olduysa o seansta oldu, ikimiz de hayretler içinde kaldık. Arkadaşım hala o anları hatırladığımızda ''Biliyor musun, hala o anda olanları unutamıyorum, bazen de düşünüyorum bu olanlar gerçek miydi?'' diyerek şaşkınlığını ifade eder.

Biliyorum meraklandınız değil mi? Ne oldu acaba orada? Efendim, çalışma bütün hızı ile ilerliyordu, arkadaşım masaj yatağı üzerinde sırt üstü uzanmış ve benim ellerim arkadaşımın problemli bölgeleri üzerinde ve ben enerjiyi büyük bir şevk ile vermeye devam ediyorum, huşu içinde, ortam sessiz, sakin bir dinginlik hakim iken birden arkadaşımın karnından özellikle rahim bölgesinden davul çalar gibi sesler gelmeye başladı ve rahim kısmında müthiş kasılmalar ve davul sesleri 'dom, dom, dom... duyulmaya başladı, ellerimin altında karnı sanki canlı gibi inip çıkıyordu ve ben hayretler içinde çalışmaya devam ediyordum. Bir müddet daha sürdü ve sonra sakinleşerek sesler ve hareketler durdu. Genellikle o bölgelerde çalışırken karında guruldanmalar, atmalar, hareketlenmeler olur ama bu kadarını ilk defa görmüştüm. Yine de seansı sakin bir şekilde bitirdim.

Arkadaşıma bir şey demeden o sordu 'Yahu Turgut Bey, neydi o sesler ve hareketlenmeler? Şaşkın vaziyetteyim...' Ben de ona: olur öyle şeyler dedim. Arkadaşım anlatmaya devam ediyordu, 'Tam o seslerin duyulduğu anda oradan bir büyük karaltının yukarı doğru çıkıp, uçup gittiğini gördüm' dedi ve kendinden emin bir ses tonuyla aynen şöyle diyerek devam etti 'Geçti Turgut Bey, bu rahatsızlık geçti ve gitti' dedi. Haydi hayırlısı dedim ve odadan ayrıldık. Sonra sanırım 1 seans daha yaptık ve onun Doktora gitme vakti gelmişti. O Doktoruna gitti ve aynen şunu söylemiş 'Doktor Bey, o problemler gitti, ben iyileştim' Doktor ise ona; ''Haydi canım sen de o kadar büyük bir şey nasıl olur da iyileşir? Ameliyat olmadan olamaz böyle bir şey, şimdi gel bakalım bir film çekip bakalım (Ultrasound)'' der.. Arkadaşım ısrar eder, Doktor itiraz eder ve film çekilir. Doktor bir şey göremeyince çok şaşırır ve Acaba biz yanlış tanı mı koyduk? diye söylenir kendi kendine. Bir de bilgisayarlı tomografi çekelim der çeker, netice yine aynı, tertemiz... Ama Doktorun söylediğini unutmayan arkadaşım, cebindeki 1 hafta önce çekilmiş filmi göstererek 'Olur mu Doktor Bey, baksanıza bunu siz çekip, bana vermiştiniz' der. Hem kanamalarım da geçti, sancı gibi bir şey de hissetmiyorum diyerek devam eder. Doktor ''Vallahi bilmiyorum ne yapmışsınız ama şu anda tertemiz olmuşsun'' diyerek hayretini ifade eder.

Evet bunlar oluyor Dostlarım, yaşıyoruz bu mucizeleri ve artık çok da şaşırmıyoruz dersek yalan olmaz... Daha anlatacak (ilham verici) anılar var, tabii ki eğer isterseniz, anlatırız..

Sevgi ve Işıkla,

Hüseyin Turgut SAYIN
Quantum Touch
Instructor&Practitioner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder