12 Mart 2013 Salı

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ NEDİR...

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ
ŞİFASI (ENERJİ) TEKNİĞİ

Quantum Touch - Kuantum Dokunuş; doğal şifadır, güçlü bir yöntemdir. Herkesin, kendisine ve başkalarına yardımcı olmak için doğuştan gelen bir yeteneği vardır. Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Tekniği; çeşitli nefes ve enerji farkındalık egzersizlerini birleştirerek yaşam gücü enerjisini (Life Force, Chi, Ki, Biyoenerji, Prana, Orenda, Mana, vb) şifalarda kullanmamızı sağlar.

Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Enerji Tekniği vücudun kendi iyileşme sürecini kolaylaştırarak ona destek sağlar, yaşam gücü enerjisini yükseltmek üzere eğitim alan Uygulayıcı Şifaya aracılık eder... Sevgi şifanın özüdür, sevgimizin hayal edebileceğinizden çok daha fazla etkisi vardır. Sevginin olanakları gerçekten olağanüstüdür.

Her şey sevgi ile başlar.Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Şifa Çalışması; hastalık olarak adlandırabileceğimiz her türlü durumda korkmadan, çekinmeden kolaylıkla uygulanabilecek bir teknik olarak dikkat çekmektedir... Bu durumlar fiziksel olabileceği gibi duygusal ya da mental-zihinsel de olabilir... Fiziksel, Zihinsel, Duygusal ve Ruhsal her türlü dengesizlik, rahatsızlık durumlarında şifa olarak uygulanabilir;
-Karpal Tünel Sendromu,
-Baş ağrıları, Migren vb. ağrılar,
-Boyun ağrıları,
-Bel ağrıları, tutulmalar,
-Siyatik ağrıları, buna bağlı bacak ağrıları,
-Omuz ağrıları,
-Kalça, Boyun dengesizliği, eğriliği,
-Çene eklemindeki (TMJ) problemler,
-Skolyoz, duruş bozukluğu problemleri,
-Kaslardaki gerginlik, sıkışma ve donukluk,
-Spor yaralanmaları, kırık-çıkık tedavi sonrası şifayı hızlandırma,
-Bağışıklık Sistemini güçlendirme,
-Gerginlik,
-Bel, boyun fıtığı ve diğer fıtık problemlerinde,
-Çeşitli kas, kemik ağrılarında ve diğer problemlerinde,
-Öfke, nefret, stres, içsel bunalımlar vb konular,
-Ruhsal arınma ve ruhsal şifa,
Ve bunlara benzer daha bir çok sorunlarda şifa çalışması olarak destek olmaktadır.
Tabii ki gerekli tıbbi teşhis, tetkik ve tedavileri yapmanız gerektiğini unutmadan Destekleyici bir Şifa Yöntemi olarak kendinize ve yakınlarınıza sandığınızdan çok daha fazla yardımcı olabilecek bir şifa uygulamasıdır..

Deneyimleyerek ne kadar etkili olduğunu göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder