23 Nisan 2013 Salı

23 NİSAN VE ANILAR...

BUGÜN 23 NİSAN, NEŞE İLE DOLUYOR İNSAN...

''Bugün 23 NİSAN, Neşe ile doluyor İnsan'' diye başlardı dizeler, çocukluğumda yapılan törenlerde okunan şiirlerde. Ben ilkokuldan itibaren hep Mehter Takımlarında, Okul Bandolarında ya da Milli Marşlar okuyan Okul Korolarında ve Okul Orkestrasında görevler aldığım için neredeyse her törene giderdim. Çok da keyif alırdım. O günlerden aklımda kalan ilk satırlar bunlar. 23 Nisan olduğunda aklıma ilk önce bu dizeler geliyor.

''Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan'. Gerçekten de 23 Nisan neşe ile dolunan bir gün benim için. Bu sabah uyanınca yine aklıma bu dizeler geldi. Ve tabii ki hiç unutadığım bir olay daha. O 23 Nisan'da; teyzemin Kumburgaz'daki yazlığında kuzenim ile geçirdiğimiz bir 23 Nisan günü vardı ki, nasıl bir gaza geldiysek o gün denize bile girmiştik. Sonrasında 1 hafta boyunca 'bütün dudağım uçuklarla dolu' halde işe gitmek zorunda kalmıştım. Bu sabah kalkınca aklıma o olay geldi. Sordum kendime 'Bugün de girebilir misin denize, o günlerdeki gibi?' Sanmıyorum. Güneyde Antalya ya da Alanya'da olsam belki? Kim bilir?

Neyse, Bugün 23 Nisan, hep neşe ile doluyor İnsan... Önemli olan bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder