30 Nisan 2013 Salı

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ HAKKINDA HER ŞEY...

Bob Rasmusson isimli bir şifacıdan etkilenerek Richard Gordon tarafından kurulmuş olan QUANTUM TOUCH genellikle ellerin kullanılarak uygulandığı bir şifa uygulamasıdır. Diğerlerinden uygulama olarak farklı bir tekniktir de diyebiliriz.. Gerçekten öyle hızlı etkiler yaratır ki, Şifayı Alan Kişide de olağan üstü olduğunu düşündürür. Nazik, hafifçe, bastırmadan yapılan bir dokunuşun sonunda; ağrıların azaldığını, tamamen kaybolduğunu, yaraların hızla şifalandığını, kemiklerin kendilerini yeniden düzenlediklerini izleyebiliriz. Bu bazen anında olur, bazen de bir kaç gün içinde. Ne fark eder ki. Bu tekniği öğrenip, uygulama yapabilmek için vücut taramalarını geliştirici meditasyonlar, farkındalığı arttırıcı çalışmalar yanı sıra özel nefes teknikleri üzerinde eğitim almalısınız. Quantum Touch yani Kuantum Dokunuş; doğal şifadır, güçlü bir yöntemdir. Herkesin, kendisine ve başkalarına yardımcı olmak için doğuştan gelen bir yeteneği olduğunu bilir. Çeşitli nefes ve enerji farkındalık egzersizlerini birleştirerek yaşam gücü enerjisini (Life Force, Chi, Ki, Biyoenerji, Prana, Orenda, Mana, vb) şifalarda kullanmamızı sağlar. Evrende zaten varolan ve farkında olmadığımız için yararlanamadığımız bu enerji, hafif dokunuşlarla kendimizin veya başkalarının enerji titreşimlerini yükselterek vücudun kendi kendini iyileştirmesine aracılık eder. Kuantum Dokunuş eğitimi alan bir kişi, kendisine ve başkalarına şifa verebildiği gibi uzaktakilere de şifa gönderebilir.

Quantum Touch-Kuantum Dokunuş; vücudun kendi iyileşme sürecini kolaylaştırarak ona destek sağlar, yaşam gücü enerjisini yükseltmek üzere eğitim alan Uygulayıcı Şifaya aracılık eder. Sevgi şifanın özüdür, sevgimizin hayal edebileceğinizden çok daha fazla etkisi vardır. Sevginin olanakları gerçekten olağanüstüdür. Bütün yaratılmış varlıkların bedenleri mükemmel bir donanıma sahiptir. Tüm organlar ve dokular insan zekâsının çok üstünde bir düzende çalışır ve her canlının olması gereken bir titreşim seviyesi vardır. Canlının bedenindeki enerjinin titreşim seviyesi düştüğünde ise bu denge bozulur ve hastalıklar görülmeye başlar ki bu bir süreçtir. Kuantum Dokunuş Şifa Çalışması; hastalık olarak adlandırabileceğimiz her türlü durumda korkmadan, çekinmeden kolaylıkla uygulanabilecek bir Teknik olarak dikkat çekmektedir. Bu durumlar; Fiziksel olabileceği gibi Duygusal ya da Mental-Zihinsel de olabilir... Fiziksel, Zihinsel, Duygusal her türlü dengesizlik, rahatsızlık durumlarında şifa olarak Quantum Touch uygulanabilir; Kuantum Dokunuş, bedenin düşük titreşimli bölgelerinin yüksek titreşimli bölgelere uyumlanmasını sağlayarak şifanın gerçekleşmesine aracılık eder. Kuantum Dokunuş uygulayıcısı, Kuantum Dokunuş tekniklerini uygulayarak kendi enerji frekansını en yüksek seviyeye çıkarır. Uygulayıcı, elleriyle bedendeki düşük titreşimli bölgeye dokunduğunda, o bölgenin zayıf olan enerjisi kendisine sunulan bu yüksek titreşime rezonansa girerek uyumlanır.

Kuantum Dokunuş'un anlattığı dokunuş; sadece fiziksel bir dokunuştan ötedir. Araştırmalar, incelemeler de bunu doğrulamaktadır. Doğduğu andan itibaren sürekli dokunularak (kucağa alınarak, sevilerek, öpülerek vb) büyütülen bebeklerin, bu duyguları alamadan büyüyen aynı yaşdaki akranlarına nazaran daha sağlıklı ve hızlı geliştikleri, daha az hastalandıkları ve bağışıklık sistemlerinde daha güçlü oldukları izlenmiştir. Sevgi ile içten gelerek yapılan normal bir dokunuştaki etki gerçekten çok fazladır. Bu aslında doğuştan sahip olduğumuz (ve çoğu zaman da ihtiyaç duyduğumuz) sevgi ile yoğrulmuş Evrensel Yaşam Enerjisinin ihtiyaç hisseden bir başkasına ulaştırılmasıdır. Quantum Touch Şifası uygulanarak;

-Karpal Tünel Sendromu,
-Baş ağrıları, Migren vb. ağrılar,
-Boyun ağrıları,
-Bel ağrıları, tutulmalar,
-Siyatik ağrıları, buna bağlı bacak ağrıları,
-Omuz ağrıları,
-Kalça, Boyun dengesizliği, eğriliği,
-Çene eklemindeki (TMJ) problemler,
-Skolyoz, duruş bozukluğu, kalça, kafatası kemiği dengelemesi,
-Kaslardaki gerginlik, sıkışma ve donukluk, bacaklardaki ağrıların giderilmesi,
-Spor yaralanmaları, kırık-çıkık tedavi sonrası şifayı hızlandırma, yaraların hızlı iyileşmesi,
-Bağışıklık Sistemini güçlendirme, toksinlerin atımı, bağımlılıktan özgürleşmeye yardım,
-Gerginlik,-Bel, boyun fıtığı ve diğer fıtık problemlerinde, çeşitli kas, kemik ağrılarında ve diğer problemlerinde,
-Öfke, nefret, stres, içsel bunalımlar, kin, kırgınlık, içe kapanma vb konular,
-Duygusal Blokajların çözülmesi, Ruhsal arınma ve ruhsal şifa,

Ve bunlara benzer; bel fıtığı, göz problemleri, sinüs, diş, diş eti, boyun sorunları, romatizma ve multipl sklerozun şifalanmasına yardımcı olur. Pekçok sorunda şifa çalışması olarak destek olmaktadır.

Hüseyin Turgut Sayın
Quantum Touch Certified Instructor&Practitioner

Tabii ki Doktor Kontrolünde yaptırılması gerekli; Tıbbi Teşhis, Tetkik ve Tedavileri ihmal etmeden, Destekleyici bir Şifa Yöntemi olarak kendinize ve yakınlarınıza sandığınızdan çok daha fazla yardımcı olabilecek bir şifa uygulamasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder