23 Nisan 2013 Salı

ŞİFA YOLUNDA; SANA YAPILMASINI İSTEMEDİĞİN ŞEYLERİ...

SANA YAPILMASINI İSTEMİYORSAN...
Kızmış, darılmış, kırılmış ya da gücenmiş olabilirsin. Sana hiç beklemediğin hareketleri ve tavırları göstermiş olabilir. Eskiden Dost saydığın kişi şimdi rakibin durumuna geçmiş hissedebilirsin. Olaylar senin kontrol edemeyeceğin şekillere de bürünmüş hale gelebilir. Yine de hissettiklerinin, duygularının ve düşüncelerinin farkına varmaya gayret et. Sana yapılmasını istemediğin şeyleri o kişiye yapmaya karar vermeye başlamak üzere olduğunu anladığında şöyle derin bir nefes al ve kendine şu soruyu sor; ''Evet tamam da, şimdi ben ne yapmaya çalışıyorum, bu yaptığım gerçekten doğru bir davranış mı, bunu yapmayı gerçekten istiyor muyum, bu tavır ve davranış beni hangi yöne götürüyor Işığa mı yoksa Karanlığa mı?'' Cevapları bekle. İnan bana doğru cevaplar gelecektir. Derin bir nefes al, rahatla ve gevşe, sakinleş, daha geniş bir açıdan bak duruma ve kendine... Görecek ve anlayacaksın... Sana yakışanı yapmaya başlayacaksın.. Ben sana inanıyorum, sen de içindeki Sevgiye inan ve gereğini yap... Haydi korkma... Yol çok yakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder