18 Mayıs 2012 Cuma

ŞAMPİYONLUK VAKASI...

Bir diğer konu da Şampiyonluk Vak'ası;

Ben doğduğum günden beri (Babamın tuttuğu takım olduğu için) Fenerbahçe taraftarıyım. Küçük bir çocukken Beşiktaş Şampiyon olduğunda hafiften Beşiktaş'lı olduğumu da hatırlarım. Feldkamp'ın Galatasaray'ın başında olduğu ve Cim Bom Bom'un çok iyi futbol oynadığı dönemlerde %51 Fenerbahçe taraftarı %49 Galatasaray (sempatizanı) olduğumu herkese anlatırım. Galatasaray'ın UEFA Kupasını aldığı yıl gerçekten çok mutlu olmuştum hatta UEFA Kupası CD'sini alarak defalarca seyretmiştim. Hagi, Popescu, Hakan Sukur, Ahmet Yıldırım (çok efendi bir adamdır, hiç tahmin edemezsiniz o maçlarda oynamış bir kahraman olduğunu, aynı semtte oturuyoruz..) ve diğerlerini seyretmekten büyük keyif almıştım.

Aslına bakarsanız ben Futbol'u (gerçekten) seven bir kişiyim. Çocukluğum futbol oynayarak (hatta oruç tutarken bile 2-3 maç yaparak) geçti. Babam Avukat olmasına rağmen Karaman'da Yunus Emre Spor'un Teknik Direktörlüğü'nü, vefat edinceye kadar da Karaman Spor'un Başkanlığını yapmıştı. Ufacık çocukken Babamla deplasman maçlarına (futbolcularla birlikte) çok gittim, soyunma odalarına girdim (O zamanlar Azizsilin daha icat olmamıştı). Çocuk aklımla Futbola aşık olmuş bir adamım.

Dün son maçı Ankara'da Atahan (Kıvanç Tatlıtuğ'un Ankara Şubesi-Lise'ye gidiyor) ile (bana çok iyi baktı buradan teşekkür ediyorum) seyrettim. Bir kaç pozisyonda beklenen golü atamadı Fenerbahçe ve Şampiyonluk Galatasaray'a gitti. Ben tüm Galatasaray'ı tutan kardeşlerimin Şampiyonluğu'nu kutluyorum. Önümüzdeki dönemlerde Fenerbahçe'mize de (Kupa maçı da bunun içinde) başarılar diliyorum, Fenerbahçeli Futbolcu kardeşlerimizi, Teknik ve İdari kadroyu da yürekten kutluyorum. Gerçekten böyle zor bir dönemden geçerek 2 final oynamak olağanüstü bir başarı (bana göre).

Gerisinde olanlar çok üzücü... Onları konuşmaya bile gerek yok... Artık maçlara gitmeye yürek gerek. Maça mı gidiyorsun yoksa savaşa mı? Belli değil. Son Fenerbahçe-Beşiktaş maçına gittim, karar verdim, maça gitmek bana göre değil.. Kardeşim Tuğrul dün maçtaydı onun anlattıkları, benim gördüklerim çok üzücü... İnsanların yaptıkları hakikaten içini sızlatıyor (yine) insanın... Ne diyelim Allah yardımcıları olsun tüm kardeşlerimin...

Mutlu bir Pazar günü, huzur, neşe, mutluluk, sağlık dolu geçsin...

Sevgiler ve saygılar benden sizlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder