18 Mayıs 2012 Cuma

DUYGULAR İFADE ETMEK İÇİNDİR...

Değerli dostum, arkadaşım, kardeşim; lütfen duygularını ifade etmekten kaçınma, çekinme ve erteleme. Korkma ne olursun duygularını paylaşmaktan. İçine atarak, bazen de yutarak ne oluyor sanıyorsun? İçinde biriktirdiğin negatif düşünce formları enerji alanında halının altına süpürdüğün kirler, tozlar gibi biriktikçe birikerek çamur haline geliyor ve akışkan olması gereken enerji alanında tıkanıklıklara, bozulmalara ve blokajlara neden oluyor. Sonra da temizle temizleyebilirsen. 


Bir şey olmadığını sanıyor olabilirsin ama inan bana çok şey oluyor. Hatta hasta bile ediyor. Farkına varamazsan içinde tuttuğun, biriktirdiğin bu duygu formları nefes almana bile etki ediyor. Haberin olsun diye yazıyorum, farkına var diye kulağına fısıldıyorum. Duygularını ifade et, paylaş, anlat, boşalt gitsin. Kavga etmeden, dövüşmeden, tahrik etmeden yap, amacın sadece içindeki bu yıkıcı, tahrip edici basıncı boşaltmak, duygularını aktarmak olsun. 


Karşındaki insanlar önce şaşıracak, sonra seni daha çok sevecek, saygı duyacaklar. En büyük faydasını da sen göreceksin... İnan ki rahat edeceksin, huzurlu olacaksın, boşluklar sevgi ile dolacak. Sonra bana da bir hayır duası edersin artık. 


Ben bekleyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder