3 Haziran 2012 Pazar

UNUTAMIYOR ACI ÇEKİYOR AMA NEDEN FARKINDA MISIN?

''Unutamıyorum, acı çekiyorum, içim yanıyor ama neden?'' diye sordu bana genç kadın. 3 çocuğunun babası önce onu bir pavyonda çalışan kadınla aldatmış, boşanınca da başka bir kadınla evlenmiş ve gitmiş. Genç kadın çok gergin ve katılaşmış bir halde idi ve sordum ona ''Hiç kocana seni çok seviyorum'' dedin mi? ''Hayır, bunu hep ondan ben bekledim'' dedi. Tekrar sordum, ''Hiç kocanın başını, sırtını okşayarak ona sıcaklık ve sevgi-şefkat gösterdin mi?'', ''Hayır bunu ondan ben bekledim'' dedi. En sonunda ''Hiç ona seni çok özledim, senin kadının olarak seni çok istiyorum diyerek elinden tutup odanıza götürdün mü?'' ''Hayır dedi ben o tür konulardan çok utanırdım, ayıp, bunu nasıl yapabilirim ki'' dedi. Aslında her olay farklıdır, genelleme yapılamaz ama cevaplardan neyin nasıl olduğu ortaya çıkıyordu. Bunları yapan bir kadın arıyordu belki de adam. Derler ya; erkekler biraz çocuk gibidir, sevilmek, sırtları sıvanmak, erkek olduklarını hissetmek isterler, annelerinden almaya alıştıkları ya da hiç alamadıkları sevgiyi ararlar kadınlarında. Ondan da alamazsa, bir de kendisi de veremiyorsa istediklerini, bir bileni ararlar belki de umutsuzca. Kim bilir belki doğru belki yanlış bu yazılanlar ama olanlar da ortada değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder