30 Eylül 2012 Pazar

MATRİX ENERJİSİ - BİR DOSTTAN İZLENİMLER...

Çalışmanız sırasında muhtemelen çok güçlü enerjilerle çalıştınız ve çalışılan kişi de haliyle Annem olduğundan dolayı ve benimle yakın bağlar taşıdığından olsa gerek size en uzak odada olmama rağmen Enerjilerden etkilendiğimi belirtmek isterim. 

Ara ara bende duygu değişimleri oldu veya bedenimde ısınmalar gevşemeler. Kimi zaman huzurlu hissettim, kimi zaman kızgınlık bile geldi. İlginç deneyimlerdi. Ama bir ara okuduğum kitabı bıraktım çünkü bir konuda birileri benden onay istediler. Yani muhtemelen Matrix Enerjisi uygulanırken Annemden salıverilecek bir parça Beni de ilgilendiriyordu. Karmik bir bağ da olabilirdi bu ve Bana dediler ki (kim olduklarını kesin olarak bilemem); Bunun salıverilmesini onaylıyor musun?'' Ben de; ''Elbette sevgiyle onaylıyorum'' dedim. ''Her ne olduysa affediyor ve Ben de kendi adıma af diliyorum'' dedim. Sonrasında sanki birileri uğraştıkları işe geri döndüler. Bu beni şaşırttı mı? Elbette hayır... Muhtemelen Annemin Rehberleri ve Sizin çalıştığınız yardım aldığınız Varlıklar olabileceğini hissettim. 

Çalışma sonrasında, Size de dediğim gibi ''Annemin sırtı dümdüzdü'' ve bedeninin ışığının çoğaldığını gördüm. Daha parlaktı artık. Daha kararlıydı... 

Ben sormadan Annem fazlasıyla memnuniyetini dile getirdi... Hatta, konuşma arasında bir takım Üstadları davet ettiğinizi söylediğinde benim de sorum cevaplanmış oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder