25 Eylül 2012 Salı

BİR DOST İLE SOHBET-2, TÜM OLASILIKLARI KAPSAYAN HOLOGRAFİK EVREN...

''Kendimi paralel evrende birçok ve bu birçoklugun bütünü olarak görmemin sebebi , ben yaşamdan ne istersem o oluyor. acaba yaşam ya da evrensel bütünlük olarak gördüğüm şey, paralel evrendeki birçok olan ben'in yaydığı ortak enerji midir ? yani iyi ya da kötü olarak adlandırılan tüm isteklerimi yerine getiren bu ben'lerin yaydığı ortak enerji mi ? düşünüyorum da evren ile bütün olmamı sağlayan sanki bu boyutlardaki ben'lerin bir araya gelerek oluşturduğu bütünlük enerjisi gibi.'' 




Daha doğrusu; 
''TÜM OLASILIKLARI KAPSAYAN HOLOGRAFİK BİR EVREN MODELİ'' 
olabilir mi?

Orada senin her türlü halinin yaşamları söz konusudur ve tüm olasılıklar bir arada yaşanmaktadır ve oluşun tamamı birbirine derin düzeyde bağlı, etkileşim ve haberleşme halindedir ve bu ışık hızından bile çok daha fazla hızda, anlık bir hızda, her an yaşanmaktadır.

Senin bunları fark edebilmen ya da edememen sana ne kazandırır veya ne kaybettirir? Bunu yaşarken öğrenebilirsin....

Bilinçte yaşayacağın değişimler, hayatında da yeni oluşumların doğmasının öncüleri olacaktır...

Bilinç düzeyinde yaşanan her gelişme ve ileriye doğru atılan her adım aynı zamanda 'İnsanlık Aleminin Morfolojik Alanını' da derin düzeyde etkilemektedir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder