18 Eylül 2012 Salı

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ ŞİFA TEKNİĞİ İLK EĞİTİMİ YAPILDI...

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ Şifa Tekniği'nin Sertifikalı Eğitiminin ilkini Ankara'da gerçekleştirdik. 

İnanılmaz güzel insanlarla birlikte gerçekleştirdiğimiz bu çalışmalarda hepimiz gerçekten çok önemli paylaşımlarda bulunduk. Hem verdik hem de aldık, pek çok şeyi birlikte paylaştık. 

Q/T Üstadı Sevgili Hocamız Duran TÜRKOĞLU'nu sevgi ve saygılarımızla andık...


Eğitime Ankara, İstanbul, Eskişehir, Nevşehir'den Dostlar katıldılar, her biri ayrı ayrı çok değerli Dostlara tekrar teşekkür ve sevgilerimi sunuyorum...

Ayrıca müthiş konukseverlikleri ile bizleri mest eden Sevcihan ve Emine Hanım'a da içten teşekkürlerimi sunuyorum...

Harika bir günde birlikte olduğumuz harika insanlarla bir fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedik tabii ki....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder