3 Haziran 2012 Pazar

HAYAT TESADÜFLERLE DOLU MU? YOKSA TESADÜF ASLINDA YOK MU?

Hayat tesadüflerle dolu, bazen çok şaşırıyor olanlara insan. Anlatmayı istedim size dinlemek isteyen de dinlesin artık. Bugün küçük yaşlarda böbrek rahatsızlığı geçirmiş ve böbreğinin bir tanesi % 5 kapasite ile çalışmakta olan bir danışan ile çalıştık, hep yardım eden dostumdan yardım istedim o da yardımcısını gönderdi, ben de içimden zaten onun gelmesini istemiştim. Geldi bize yardımcı oldu, çalışma üçümüzü de sarhoş gibi yapmış, kendimizden geçirmişti, bu arada çalışmayı alan danışan hayatından pasajları anlatıyordu, belirli yaşlardaki olaylardan, hastalıklardan vb. bahsediyordu. Çalışmanın sonunda yardım eden arkadaşımız; ''Artık dayanamayacağım, anlatacağım diye başladı, bu kadar tesadüf olmaz ki canım, benim adım Ayla, bu bayanın adı da Ayla, ben 1982 doğumluyum o da 1983 doğumlu, ben 3 yaşında böbrek rahatsızlığından ameliyat oldum, o da 4 yaşında böbrek rahatsızlığından ameliyat olmuş, şimdi onun da benim de böbrek rahatsızlığımız var, bu kadar tesadüf te olur mu yani?''...
Hayat işte böyle bir şey, oluyor Dostum, oluyor hem de çok fazla, ama biz farkında değiliz ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder