3 Haziran 2012 Pazar

KENDİNİ KEŞFETMEYE DOYAMAYAN KADIN...

''Aslında kendimi arıyormuşum'' dedi genç kadın. ''Bütün arayışlarım, sıkıntılarım, AVM'lerde yaptığım alış-veriş çılgınlıkları hep bu yüzdenmiş. Ama dibe vurmuştum artık, ne yaparsam yapayım zevk alamıyordum, hep bir mutsuzluk ve tatminsizliğin yanında biraz da çaresizlik ve ne yapabileceğini bilememek vardı'' diye devam etti sözlerine. ''Artık şimdi daha mutluyum, insanın kendini keşfetmesinden, bilmediği, tanımadığı yanlarını öğrenmesi ve anlamasından daha güzel bir şey var mı?'' diye ekledi... ''Ve bu doyumsuz bir şey, eskiden neyi yapsam hemen sıkılırdım ama artık kendimi keşfetmekten hiç sıkılmıyor, vazgeçmiyorum ve bu hep sürecek...'' konuştukça konuşuyordu... Bana da söyleyecek laf kalmamıştı ki zaten...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder