3 Haziran 2012 Pazar

MATRİX ENERJİSİ İLE HAYAT BAŞKADIR, YAŞAMAK GEREKİR...


Bugünlerde her yerde Matrix Energetics çalışmaları yapıyorum. Daha önce çalışma alanlar yakın oldukları insanlara anlatıyorlar ''Mutlaka böyle bir çalışmayla tanışmalısın, anlatılır gibi değil, başkası anlatsa asla inanmazdım, ama yaşamak çok farklı, inanılmaz bir tecrübe, insanın bütün referansları değişiyor vallahi'' laflarını duyan geliyor desek yalan olmaz. Ama çalışmadan sonra hak veriyorlar Dostlarına ve ''Gerçekten anlattıkları kadar varmış, ben hiç böyle tahmin etmiyordum, bu kadar güçlü ve etkileyici bir enerji ile hiç karşılaşmamıştım, anlata anlata bitiremediği kadar varmış, vallahi gelmeden önce bu kadar olduğuna inanmamıştım...'' diye sürdürüyorlar konuşmalarını... Bunu diyenlerden birisi şu anda arka odada yatıyor ve uyuyor. Öyle rahatladı ve uykusu geldi ki, eşine telefonda 'arabayı kullanamayacağım, ben uyuyacağım, gel beni al' diyerek içeri girdi ve uyudu... Ben bu yazıyı yazarken eşinin gelmesini de bekliyoruz... Anlayın artık...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder