24 Ocak 2013 Perşembe

KUANTUM DOKUNUŞ - QUANTUM TOUCH, ABİ SEN HACI MISIN YOKSA HOCA MISIN...?

Ben yolda, sokakta, her yerde Enerji Çalışması yapmayı çok severim. Bu konuda her yerde bir anım vardır diyebilirim. Günlerden bir gün oğlum ile bir bankanın ATM kuyruğunda sıramızı beklerken bir kaç genç adamın aralarındaki konuşmaya kulak misafiri olmuştum. Genç adam arkadaşlarına anlatıyordu;
''Abi, bugün SGK Hastahanesine gittim acayip kuyruk vardı, ayrıca kartımı almadan gittiğimi anladım ama acayip dişim ağrıyordu, yanımda para da yoktu ne yapacağımı bilemedim. Biraz bekledim ve baktım ki çıkar yol yok ben de atladım buraya geldim. Ama dişim hala ağrımaya devam ediyor...''

Ben biraz bekledim, her zaman olduğu gibi dayanamadım, arkama dönerek genç adama ''İstersen sana yardımcı olabilirim, tek yapman gereken bana biraz izin vermen, bana ağrıyan dişinin olduğu tarafı gösterebilir misin?'' Adam şakın bakışlarla bana baktı ''Tam burası'' dedi. Elimi yavaşca yüzünde ağrıyan bölgeye götürdüm ve Enerji Çalışmasını başlattım. Belki 5 belki de 10 dakika sonra sordum; 'Şimdi ağrın ne durumda?'' Genç adam cevap verdi; ''Abi ağrım tamamen geçti de, sen ne yaptın onu anlamadım, sen hacı mı yoksa hoca mısın abiciğim, bir de ben akşam eşime ne diyeceğim, bu durumu nasıl anlatacağım?'' dedi ve birlikte gülüştük...

Evet, unutmadığım anılardan biridir bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder