25 Ocak 2013 Cuma

QUANTUM TOUCH-KUANTUM DOKUNUŞ VE HOLİSTİK YAKLAŞIM...

Genel olarak Holistik-Bütünsel yaklaşıma inanıyorum. İnsanın; Fiziksel, Eterik, Duygusal, Zihinsel, Ruhsal olarak dengeye kavuşmasında Titreşimsel Şifanın öneminin farkındayım. Işık-Foton düzeyinde dengede olmak, Madde düzeyinde de dengeyi sağlıyor. İkisi ayrılmaz bir bütün. Enerji/Madde. Yaşam Gücü, Enerji ve Bedenin Zekasına, Şifa Sürecine sonsuz bir güvenle inanıyorum, hatta inanmanın ötesinde biliyorum ki O her zaman gerekeni yapar...

   Diğer taraftan, 12 yıllık çalışmalarımın devamında; kendiliğinden gelişen Multiplex Enerjisi ismini verdiğim yeni Şifa Tekniğini de bir çok Danışana uyguluyorum; Aura, Çakra Sistemlerinde 1-1,5 saat içinde inanılmaz şifalar oluşup, Enerji Alanı temizlenerek derin bir rahatlık ve huzur oluşuyor. Enerji Alanındaki bozulmalar, kaymalar, tamir oluyor ve Enerji Alanı kendi içinde ve dışı ile dengeye gelerek adeta yeniden güçleniyor ve genişliyor. Kişi bir anlamda Merkezine geliyor. Şifanın bir çok enstrümanı (ses, müzik, nefes, olumlamalar vb.) devreye giriyor.

   Artık biliyorum ki ben bir kapıyım. Adı, çeşidi, niteliği ve tekniği ne olursa olsun Yüce Kaynak'tan akan Zeki Enerji; izin verildiğinde kime ne kadar gerekliyse ve ne kadar alabiliyorsa onu sunuyor, şifalandırıyor. Biz insanoğluna; faydalanmamız için bu çok kıymetli armağanları-desteği sunan YÜCE KAYNAĞA, Rehberlerime ve Hocalarıma sonsuz şükranlarımı sunuyorum.

   Quantum Touch-Kuantum Dokunuş'u sevgili Ülkemize kazandıran ve rahmetli olan Değerli Hocam Duran TÜRKOĞLU'na bir kez daha teşekkür ediyorum. Ruhun şad olsun sevgili Hocam, senin açtığın yoldan ilerliyor, senin bana öğrettiğin anlattığın düsturları hayata geçiriyorum birer, birer. Artık Kuantum Dokunuş Tekniğini diğer Dostlara öğretme vakti geldi, senin de desteğinle yine birlikte yerine getireceğiz bu görevi, sevgiyle ve ışıkla...
                         
   En İçten Sevgi ve Saygılarımla,

HÜSEYİN TURGUT SAYIN
QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ
SERTİFİKALI  EĞİTMEN  &  UYGULAYICI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder