24 Ocak 2013 Perşembe

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ GERÇEKTEN UZAKTAN ŞİFA GÖNDERDİNİZ Mİ?...

Başka bir gün, bu defa IKEA-Bayrampaşa Mağazası'ndayım, yanımda yine oğlum var ve birlikte Hot Dog yiyor ve yanında Cola içiyoruz...

Aniden karşıda tekerlekli sandalyede oturan 13-14 yaşlarında bir genç gözüme takıldı müsait bir anımda hemen yanına gittim. Yanında uzun saçları ile karizmatik bir duruş gösteren orta yaşlı bir adam vardı. Ona sordum; ''Siz bu gencin nesi oluyorsunuz?'' Adam ''Ben babasıyım'' dedi. Kendimi tanıtarak çocuğun ne gibi rahatsızlığı olduğunu merak ettiğimi izin verirlerse delikanlıya kısa bir Enerji Seansı yapmak istediğimi anlattım. Adam, gülümsedi ve 'Olabilir, o bir basket maçında bileğini burkmuş, bağlarda problem var, bandaj yapıldı, yere bir müddet basaması gerekiyor, ağrıları var, zaten eşim de REİKİ ile ilgilidir, yapabilirsiniz' dedi. Ben hemen çalışmaya başladım, problemli bölgeyi avuçlarımın arasına alarak Enerjiyi Çalıştırdım ve bir müddet çalışma yaptım. Aile bir süre sonra gitmek istedi, anne de gelmişti. Ben de çalışmaya ara verdim ve sordum 'Uzaktan da Enerji göndermemi ister misiniz?' Anne  olan kadın 'Evet, tabii ki neden olmasın, memnun oluruz' dedi. Telefonlarımızı alıp verdik ve orada ayrıldık.

Akşam eve gittiğimde, gerekli hazırlıkları yaptım ve uzaktan şifa çalışmasını yaptım. Sonra kendi işlerime döndüm. Aradan bir kaç gün geçmişti telefonum çaldı ve cevap verdim. Arayan delikanlının annesi idi. Soruyordu; 'Turgut Bey, siz gerçekten uzaktan şifa gönderdiniz mi?' Ben 'Evet, o akşam eve gidince gönderdim, hayırdır, neden sordunuz?' dedim. Anne olan bayan 'Bir iki gün önce oğlum tekerlekli sandalyeden kalktı ve ben artık iyileştim diyerek, bastonu, sargıları vb. açıp yürüdü gitti de, merak ettim, hatta basket bile oynamış' dedi.. Birlikte güldük...

Aradan bir kaç gün geçmişti ki, o kadının Dostları arıyordu telefonumdan, şöyle diyordu;  'Turgut Bey, siz şu genç adamı iyileştirmişsiniz, annesi anlattı olanları, benim de kızım var, sınava girecek ona da bir şeyler yapabilir misiniz? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. Bir kaç kişi daha aradı ardından...

Bu da ayrı bir hikayedir, şifa ile ilgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder