29 Temmuz 2012 Pazar

MATRİX ENERGETİCS-MATRİX ENERJİSİ MUTLULUK VERİYOR...

Annemin ikamet ettiği bir bölgedeki camiye ara sıra giderim. Annem bir ara camideki görevlinin belinden rahatsız olduğunu ve yardım almak istediğini söyledi ve ben de yardım olması için görevliyi ziyaret ettim. 

Görevli; belindeki rahatsızlığın Doktor yardımı alarak iyileştiğini söyledi ama yaşamı ile ilgili ufak tefek şikayetleri olduğunu söyleyerek yardım almayı istediğini yineledi. Uygun bir ortamda 15-20 dakika gibi bir süre içinde kısa bir seans yaptık ve burada hem deneyimledi hem de kendisi ile ilgili bazı gerçekleri benim ağzımdan da dinledi. O anda bile çok rahatladığını ve adeta üzerinden bir yükün kalktığını ifade etti. Telefonlarımızı alıp vererek vedalaştık..

Geçenlerde Annemi ziyaret için gittiğim Cuma günü yine camiye uğradım ve görevli ile görüşme fırsatı buldum. Beni görür görmez yüzünde bir gülümseme belirdi, daha ben sormadan anlatmaya başladı. ''O gün yaptığımız kısa çalışmanın gerçekten çok faydalı olduğunu ve o günden bu yana kendini gayet rahat hissettiğini'' ifade etti. Bir taraftan da sürekli ''Bak, mübalağa etmiyorum, hakikaten çok faydalı oldu'' diyordu ve ekliyordu 
''Olur da yine ihtiyaç hissedersem gene yapabiliriz değil mi?''

''Tabii ki her zaman'' deyip bu güzel sözleriyle bana verdiği sevinç ve sevgiyi kucaklayarak mutlu ve huzurlu bir şekilde vedalaştık...



Matrix Enerjisi mutluluk veriyor, alana da aracılık edene de.


Ne güzel !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder