25 Temmuz 2012 Çarşamba

ZORLUKLAR VE ŞÜKRAN OKULU...

Bir bilsen neler geçti başımdan,
Her bir zorluk yok etmeye çalıştı beni sandım ve korktum,
Aştıkça rüzgarlarla azgınlaşan dalgaların güçlü yıkıcılığını,
Yelkenlerimi yeniden ılık rüzgarlarla doldurdum,
Her defasında güçlendi kollarım, bacaklarım biraz daha,
Ve arttığını gördüm olacakları hissetme, çare bulma yetimin,
Büyüdükçe büyüdüm mücadelemin içinde her gün, yeniden,
Aşkla şükrettim mazimde dert diyerek yandıklarıma,
Birer birer teşekkür ettim zorluklarla gelen Hocalarıma,
Güvenli limanlarımda kalsaydım dalgalı denizden korkarak,
Açmasaydım yelkenlerimi yırtıcı rüzgarların delici soluğuna,
Belki de hala güçsüz, kırılgan ve küskün bir çocuk olarak kalacaktım,
Kemale varmış yaşım ve ağarmış saçlarımla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder