31 Ağustos 2012 Cuma

AY BENİM İÇİN BAŞKA BİR ŞEYDİR......

Ben sevgili AY'a başka gözlerle bakarım her zaman. Bilirim ki çoğu insan ona sadece bir ay gözüyle görüp geçerler. 

O AY ki bizim yaşamlarımızda çok önemli bir yere sahiptir. O Ay ki bizim manyetik alanlarımızı, enerjimizi, kimyamızı, duyg

ularımızı etkiler. Hatta kan dolaşımımızı bile farklı yönlere sevk eder.

Ben, ona uzay aleminden en yakınımızdaki kürenin havada duruşu olarak da bakarım, inanılmaz bir mucize misali tepemizden geçer gider üzerimize düşmeden. Onun şahsında görürüm tüm yıldızlar aleminin güzelliğini. O anlatır bana diğer yıldızların hikayelerini.

Üzerindeki her bir kratere bakarım bıkmadan. Karanlık yerlerinin yarattığı masumca gülen bir kız figürüne bakarak el sallarım yüreğimin derinlerinden sevgi ile.

O hep yanı başımızdadır annesinin etki alanından kurtulamamış yeni evli bir kız çocuğu gibi dolaşır durur Dünya Ana'sının eteğinin dibinde. Gözünü alamadığından Anasından kendi etrafında bile dönemez gönlünce...

Ne güzel bir şeydir O, ne sevimli bir tanıdıktır O, her ay 2 defa ziyaret ederken bizleri şekilden şekile girer Güneş Babasının ışıkları ile onun selamını iletir karanlık gecelerin kuytularından...

Bakın şimdi gökyüzünde ve tam dolunay olarak bize bakıyor bugün.. Mavi Ay diyorlarmış bu günkü haline onun ve getirdiği güzelliklerin methiyeleri anlatılıyor Facebook sayfalarında...

Seviniyor, evet seviniyor ve gülümsüyor insanlara ve Dünya Anasına şöyle sesleniyor; ''ANNE İNSANLAR BENİ HATIRLADILAR VE BENİ SEVİYORLAR'' diyerek....

Sen de seviyor musun O'nu ve hissedebiliyor musun O'nun duygularını, açarak ellerini alabiliyor musun sana getirdiği hediyeleri?

Ve teşekkür ediyor musun yüreğinin derinliklerinden?

Sevgiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder