14 Ağustos 2012 Salı

MULTIPLEX ENERJİSİ ŞİFA VERİYOR...

Ben çalışmalarımda değişik enerjileri birlikte kullanmayı seviyorum. Çalışmanın bir bölümünü genellikle Multiplex Enerji Şifasına ayırmaktayım. Bu benim aracılık yaptığım özel bir çalışma...

Dün ve bugün iki Dostumuza uygulama fırsatımız oldu. 
Bugün uygulama yaptığımız Dostumuz göller, denizler, fantastik ortamlarda dolaştığını, çok rahatladığını, kafasının adeta bomboş ve huzurla dolu bir hale geldiğini ifade etti. Kalktığında çok mutlu ve gevşemiş bir halde buldu kendini...


Dün çalışma yaptığımız Dostumuz ise daha enteresan olaylar yaşadı, çalışma sırasında çalışmaya eşlik eden rehberlerini ilk defa deneyimledi. Öteden beri hep merak ettiğini ama ilk defa çok somut şekilde bunu deneyimlediğini belirtti. Çalışma sırasında soruyordu ''Başımın arkasında duran kim?'' ve Ben ona sordum ''Sen kimi çağırmıştın?'' Kimi çağırdığını o da ben de biliyorduk... Çalışma sırasında söylemişti kimden hep yardım istediğini...

Yardım istediğimizde, özellikle hayırlı bir iş için mutlaka yardım alacağımızı hiç unutmayalım Dostlar... Ve Multiplex Enerjisi şifalandırıyor...


Harika...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder