28 Ağustos 2012 Salı

REİKİ VE ŞİFALANMAK...

Bir Dost'tan gelen yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum. İnsanın sevgi ile neleri başarabileceğini anlatıyor;

''Hayatımda uzlaşamadığım bir kişiye karşı içimde nefret barındırıyordum. Bu durum vücudumda direkt "diş" problemlerine neden oluyordu. Bunu biliyorum. Dişlerimde kemik erimesine sebep oluyordu. İki ameliyat geçirmiştim, ama rahatsızlığım devam ediyordu. Ancak hem Sevgili Şanal ve Işık Hocalarımın olumlamaları, hem de özellikle Turgut Hocamın inisiyasyonu ile açıldığım muhteşem enerji REİKİ sayesinde, 3 ay sonra çekilen röntgen filmimde Doktorumun da şaşırdığı sağlıklı bir kemik yapısına kavuştum. :) Elbette tıbbi tedavimi sürdürdüm. Artık; "Affetme"'nin huzurunu ve asıl yaşanılanların kendimle ilgili olduğunu ve beni zorlayan bu kişilerin benim tekamülümde en büyük hocalarım olduğunu biliyorum. Ve onlara içtenlikle teşekkür ediyorum. Bana açtıkları bu bilinç düzeyi için. Teşekürler bir kez daha.''


REİKİ, Affetmek, Arınmak, Farkındalık, Sevgi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder