8 Ağustos 2012 Çarşamba

MULTIPLEX ENERJİ ŞİFA SİSTEMİ, BİR ARMAĞAN.....

Merhaba, Adım Hüseyin Turgut SAYIN,

Ben; Multiplex Enerji Şifa Sistemi'nin kurucusuyum. İlk Enerji deneyimimi 15 yıl önce bir tatil köyündeki Tai Chi çalışması sırasında keşfetmiştim. Boynumda, sırtımdan ellerime doğru akan huzur verici bir akışı hissederek bunun ne olduğunu merak etmiştim. 


Daha sonraki yıllarda Azeri bir Biyoenerji Uzmanı ile çalışma yapıp, konunun içine adeta dalmıştım. Kitaplar, Seminerler, Uygulamalar, Eğitimler derken sanki Enerji Tıbbı Çalışmalarına kendimi adamıştım (hala da öyleyim). Reiki, The Reconnection Healing, Quantum Touch, Rasheeba, Saint Grail Energy, Gümüş Mor Alev, Fusion, Full Spectrum Healing, Theta Healing, Emotional Fredom Technique EFT, NLP, Nefes Teknikleri, Kuantum Düşünce Tekniği, Melek Uyumlaması vb. derken hayatımın her anı Enerjileri düşünmek, uygulama yapmak v
e kitap okumak, araştırmakla geçmekteydi.




Uygulama yaptığım bir gün hala hiç unutamayacağım (ama şu anda anlatmayacağım) değişik bir boyuta geçtiğimi anladım ve adını Multiplex Enerjisi koyduğum bu çok katmanlı, çok boyutlu Enerji Tekniği'nin bana hediye edildiğini kavradım.



Her gün bu Enerji ile kendi üzerimde saatlerce çalıştım. Her çalışmamda kullanmaya başladım ve çalışma bugünkü haline ulaştı. Ulaştı diyorum ama bu yolun sonu olmadığını biliyorum. Gidecek daha çok yol var.
Bu tekniğin en önemli özelliği; çok boyutlu ve katmanlı olması, her kişiye ayrı uygulamanın yapılması, uygulama esnasında ses, dua, hareketler ve kanallığın yanı sıra, enerji alanının temizlenmesi, arındırılması ve arındırma işleminden sonra yeni enerjilerin sisteme şarj edilmesi işlemleridir. Ayakta veya yatarak uygulanabilir. Danışanın masa üzerinde hareket etmesi pozisyon değiştirmesi önem arzetmez. Çalışma bedenle değil, tamamen Enerji bedeni (yani Işık, bilgi ve rezonans ile) yapılır.



Çalışma bulunduğumuz boyutun çok üzerinde bir boyutta gerçekleşir.



Seans sırasında her Danışan farklı tecrübeler yaşar. Bazısı hemen uyurken, bazısı çalışmanın her anını hatırlar ve hisseder. Bu boyuttan farklı bir boyuta geçtiğini, enerji bedeni içinde yapılan hareketlerin neler olduğunu gözü kapalı hissedebilir. Renkler, vizyonlar görebilir. Müthiş bir gevşeme, relaks olma duygusu ile dolar.Kafasının içi boşalmış gibidir. Yarı uyku halindedir. Seansın sonunda yataktan kalkmadan bir süre kendiyle baş başa kalması önerilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder