4 Ağustos 2012 Cumartesi

Matrix Energetics - UYKUSUZLUĞU DA ŞİFALANDIRMIŞ...

Bir Dostumuz; 1995'ten bu yana belindeki bir rahatsızlık nedeniyle bacağına vuran ağrıdan dolayı ayaklarını uzatarak sırt üstü yatamıyordu. Sadece yana yarım pozisyonda yatmaya çalışıyordu ağrılardan korkarak. 
Aldığı yardımlar da işe yaramamıştı anlaşılan. 


Çalışmalarımızın sonunda; belki en az yarım saat sırt üstü ve yüz üstü yattı ayaklarını özgürce uzatarak.  Ben kalk demesem hala yatıyor olacaktı orada sevinçle... 


Bu bana da büyük bir sevinç kaynağı oldu. Aldım hediyemi kalbimin içine sevgiyle... 

Omurgasında hissettiği hareketlenmeler ve düzelmeler de onun sevinç ve heyecan kaynağı oldu. Omurgasında eğilme ve skolyoz olduğunu söylemişti... Göreceğiz neler olmuş...
 



1 Hafta sonra arayarak teşekkür etti, bebekler gibi uyuyorum diye çok sevinçliydi...


Ben de öyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder