5 Ağustos 2012 Pazar

ÖNCE BEN'DEN BAŞLA, SONRA BEN'E VARASIN.....

‎'Ben' demesini öğren önce, korkma başkaları ne der diye. Öyle bir 'Ben' de ki; içindeki tüm hücreler titresin aşk ile yükselen sesinin kudretinden. Ben'de ol tam anlamıyla ve her an hisset ruhunun en derin kuytularında Ben'e olan sevgini. Onu öyle sev ki tüm aşıklar kıskansın Ben'e olan sevginin gücünü. Ben sevildiğini anlasın, Sen sevdiğini bil sonsuz bir aşk ile. 

Ben'i sevebilen tüm kusurlarıyla, eksik sandığı haller ile Sen'i de sevmeye başlar noksanlarıyla. Asıl olan neyi sevdiğini bilmek değil, sevmeyi öğrenmektir. 

Kendi üzerinde stajını tamamlayıp, Asistanlığa geçiş yaptığında Profesörlüğe doğru yola çıktın demektir. Önemli olan başlangıçlardır. Yola girmektir. Yola girmenin ilk adımı da kendini sevmektir. Kendini sevemeyen kimseyi sevemez a Dostlar.

Sevilmeyi bekleyenler sevmeye gücü olmayanların arasından gelir. Sevilmek için, kendini arka plana atanlar, kendinden vazgeçmiş gibi yaparak hep vermeye çalışanlar, almayı unutanlar; bitip-tükenmeye mahkumdurlar. Onlar aslında gönülden sevmeyi bilemeyenlerdir. Kendini hak etmeyenlerden sayanlar, almasını bilmeyenler, hep red edenler, kusurlarını saklayanlar, kendine verenlere teşekkür edemeyenler gerçekten sevemeyenlerdir.

Hayat; alıp-verme, giriş-çıkış, içine-dışına döngülerinden oluşturulmuş yaşayan bir sistemdir. Sistem kendi eko sistemi içinde döngülere sahiptir. Sistemi tanımayan ve sistemin sadece bir tarafını kullanmaya çalışanlar, sevginin kontrolünden uzaklaşıp, farklı bir Ben'in kontrolüne girmiş olanlardır.

Döngüleri farket, hayatı hisset, kendini sev ve sevgini büyüt ve sevgiyi bir nehir haline getir ki sevmeyi bilenler senin ferahlatan sularında yüzebilsinler, senden çıkan sevgi sularından beslensin hayat ve yeşillensin sevgi dalları, senin gibi sevgiden doğacak yeni kaynaklara ilham verirken, hayatın sana sunacağı sevgiyi sen de kana kana iç sana akan sevgi nehirlerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder