19 Ağustos 2012 Pazar

OTEL ANKETLERİNİ DOLDURMAK DA HAYATA HİZMET ETMEKTİR....



Yurt dışına çıktığınız zaman zarfında kaldığınız otel hakkında sizden istenen, belki de bir kaç dakikanızı alacak olan memnuniyetiniz ile ilgili anketi doldurmanızın, sizden sonra yurtdışına çıkacak olan ve gideceği yerdeki oteller hakkında bilgisi olmayan insanlara ne kadar büyük katkı yaptığının farkında mısınız? Bu da Hayata Hizmetin başka bir çeşidi.

Ben bu anketleri ve yazıları otel seçimi yaparken mutlaka okuyorum ve artık bu anketleri gerçekleri yansıtacak bir şekilde doldurmaya gayret ediyorum. Bu nevi yazılar ve görüşler seçim yapmamda gerçekten çok faydalı oluyor.

Frankfurt'a gittiğimde kaldığım otelin aslen İtalyan olan sahibi Giovanni GARİBALDİ de bunu benden rica etmişti. Oteli büyük değildi ama çok şirindi, ailesi ile birlikte işletmekteydi, Türkiye ve Türkleri tanıyan, İstanbul'da da kısa bir süre yaşamış
bir kişiydi. Ben gerçekleri yazarken hepsini anlattım. Bundan Giovanni'nin de memnun kaldığını, yaptığı hizmetlerin boşa gitmediğini düşündüğünü tahmin ediyorum.... Eğer Almanya'ya giderken bir kaç kişiye yardımcı oldu ise ne mutlu bana... 

Yapılan hiç bir hizmet karşılıksız kalmıyor ve bizler gerçeğe hizmet ederek buna katkıda bulunuyoruz. Belki motivasyon ve hareket kazandırıyoruz. Önemli olan niyetimiz ve herkesin niyetleri...  İyi niyetli olan tüm Dostlara hizmet etmek bizlerin görevi.....


Hep söylüyoruz ya yine tekrarlayalım; 'Hayata Hizmet Etmek' aslında 'Kendine Hizmet Etmek' demektir. Evet, bunu hepimiz zaten biliyoruz artık, ancak ben yine de bir defa daha söylemek istiyorum Dostum; 'Unutma! Ne Ekersen Onu Biçersin' ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder