27 Ağustos 2012 Pazartesi

HER ÇOCUĞUN HAYATI DEĞERLİDİR....

Ben enerji ile sağaltım çalışmaları yapmayı seven bir kişiyim. Bu amaçla yurt dışına seyahatler de yapmaktayım. Bunlardan birisi olan Ukrayna/Kiev seyahatim sırasında bir duvarı üzerinde ''Askere gitmekte olan 4 küçük çocuğun'' hatırasına yapılmış bir küçük heykelcik ve altına konulmuş taze çiçekler gördüm. Bu heykelcik ile ilgili fotoğrafı Hüseyin Turgut Sayın Facebook sayfasının Hayata Hizmet (Açık Grup) bölümüne ekledim. Aşağıdaki yazı bununla ilgilidir.

Bu fotoğrafı ben çektim. Kiev'in arka sokaklarında gezerken bir apartmanın duvarında savaşa giden çok küçük yaştaki çocukların anlatıldığı bu küçük heykel ve altındaki çiçek dikkatimi çekti... Çocuklar çok ufaktı ve omuzlarında da silahlarla savaşmaya gidiyorlardı... Onlar hakkında kısa bir yazı da bulunmaktaydı.. Gerçekten ne diyeceğini bilemiyor insan... 

Haklı ya da haksız, sebep her ne olursa olsun; çocukların savaşa alet edilmesi, bu şekilde durumları yaşamak zorunda bırakılmaları, onların ruhsal dünyalarında tamiri mümkün olamayan izler bırakır... 


Belki de bu onların kaderi idi ve yaşamaları gerekiyordu.. Onu bilemem ama, şunu; 


' ÇOCUK OLMANIN, İNSAN OLMANIN, SEVGİ-BARIŞIN KIYMETİNİ VE DE HAYATIN NE KADAR GÜZEL VE YAŞAMAYA DEĞER OLDUĞUNU'' artık çok iyi biliyorum... 


Onların aziz hatıralarına ve kaderlerine ben de buradan sevgi ve saygılarımı sunuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder