28 Ağustos 2012 Salı

REİKİ - BİR ŞİFACININ DUASI....

‎Ben bir şifacıyım, Evrensel Yaratıcı Güç ile birlikte hizmet ediyorum,
 

Almak isteyen izin veren herkese Evrensel Yaratıcı Güçten gelen Şifayı aktarıyorum 

Evrensel Yaratıcı Güç her şeyi bilir ve ben kendimi O'na bırakırım, 


O ne gerekirse onu yapar ve O zamanında olur, 


O Yaratıcı Güçtür. Kendimi, Evrensel Tek Yaratıcı Güce/Kaynağa açıyorum,

Ben ona aitim, O'ndan geldim ve yine O'na geri gideceğim,


Şimdi, tam şimdi O benim içimde ve ben O'nun içindeyim,

Ben O'yum ve O ben,

Aslında ben zaten yokum sadece O var her yerde, her şeyde, her zaman...

Ve tam şu anda O'nunla birlikteyim,

Varlığımın Tanrısallığı ile şimdi bu anda bilmem gereken her şeyi biliyorum,

Daima tüm Evren ile bağlantı halindeyim,

Evrensel Yaratıcı Güç her şeyi bilir ve her şeyi yaratmaya kadirdir,

Bu bilinç ile O'na teslim olarak, yaptığım her Şifa Seansına tüm varlığımla aracılık
ediyor ve izin verip bırakıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder