28 Ağustos 2012 Salı

Kuantum Dokunuş/Quantum Touch - ŞİFA, İYİLEŞMEK YA DA İYİLEŞMEMEK

Ben Kuantum Dokunuş Enerjisini çok severek kullanırım. İçerdiği bir çok tekniğin bir arada kullanılması ile yapılabilecek çok şeyin olduğunu gördüm. Bunlardan bir tanesini anlatmak isterim;

Benim Annemin arkadaş çevresi oldukça geniştir. Annem benim enerji ile yaptığım şeyleri arkadaşlarına anlatmaktan çok hoşlanır, hatta bundan gurur bile duyar. Yine günlerden bir gün böyle anlatmaya başlayınca, arkadaşlarından bir tanesi elinde ve dirseklerinde ağrılar olduğunu bunun kendisini çok zorladığını Anneme anlatmış ve yardım istemiş. 

Annem de bana söyleyince birlikte evinde küçük bir ziyaret yaptığımız yaşlı Teyze ile çalışamaya hemen başladık. Ağırlıklı olarak kolları, dirsekleri ve elleri ile çalışma devam etti ve ağrıları yaklaşık 45-50 dakikalık bir çalışma sonunda tamamen geçti. 

Ben, yaşlı kadının sevinçten yüzünün gülmesini beklerken kadının bir telaşa kapıldığını hissettim. Aslında bilerek ya da bilmeyerek içsel bir sıkıntıya kapıldığını duyumsadım. Kadın artık bizim gitmemizi istiyordu, adeta bizden rahatsızlık duymaya başlamıştı. Ben de Anneme hemen bu durumu ileterek gitmemiz gerektiğini söyledim. Derhal evden ayrıldık... 

Bu tür durumlarda insanlar iyileştiklerine sevinmeyi bir yana bırakıp zihinlerinde ürettikleri genellikle onlar için önemli olan bazı konulara (çoğu zaman da maddi konulara) geçişler yaparak, iyileşme isteğini ikinci plana atabiliyorlar, uzaklaşıyorlar, bunu çok gözlemledim... 

Bu nedenle de eş, dost, akraba, komşu vb. insanlarla yapılacak çalışmalarda insanların kendilerini rahat hissetmeleri ve çalışmaya daha da açık bir zihin ile girmeleri açısından bu nevi (özellikle ücret alıp-almama) konuların açıkça konuşulması gayet olumlu netice veriyor...

Bir Üstadın (Dr. Eric PEARL) bizlere söylediği gibi; insanlar ücretini ödediklerinde veya borçlu hissetmediklerinde iyileşmeye daha açık oluyorlar ve hak ettiklerini bilerek rahatlıyorlar...

Daha sonraki konuşmalarında Anneme ağrıların tamamen geçtiğini belirten yaşlı teyze bana da selamlarını iletmişti... 

Aldım ve sevgi ile kabul ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder