7 Ağustos 2012 Salı

YAŞAM ARMAĞANLAR SUNAR, EĞER HAZIRSAN....

Ben aslında hiç bir Enerji Çalışmasını diğerinden üstün görmem, her Enerji Tekniği çok değerlidir ve eskimez benim için. Daima bütünsel bir gözle bakarım çalışmalara, her birine ayrı saygım vardır ve Hocalarım çok değerlidir benim gözümde.

Bir gün bir Danışan ile uygulama yaptığım sırada;  hiç bir zaman unutamayacağım bir deneyim yaşadım (ama şu anda anlatmayacağım) ve değişik bir boyuta geçtiğimi anladım.


Yaşadığım bu deneyimin akabinde yaptığım çalışmalarda aynı durumun tekrarlarını yaşamaya başladım. 


Adını Multiplex Enerjisi koyduğum bu çok katmanlı ve çok boyutlu bir Enerji  Şifa Tekniği'nin bana adeta hediye edildiğini kavradım.

Her gün bu Enerji ile kendi üzerimde saatlerce çalıştım. Bundan sonra da her Enerji Çalışmamda kullanmaya başladım ve uygulama bugünkü haline ulaştı. Ulaştı diyorum ama bu yolun sonunun olmadığını biliyorum. Gidecek daha çok yol var. 


Her geçen gün Multiplex Enerjisi gelişiyor ve dönüşüyor. Bu harika bir sistem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder