27 Ağustos 2012 Pazartesi

Matrix Energetics-ENERJİ İLE ŞİFA ÇALIŞMALARINDA; İZİN VERMEK, BIRAKMAK...

Bir çok insanla Enerji ile Şifa çalışması yaptım. Benim bu çalışmalarımın bir kısmı oldukça uzun sürebiliyor. Burada şunu belirtmeliyim ki; çalışmayı paylaştığım kişinin çalışmaya hazır olması, (bilinçli-bilinçaltı düzeylerde) paylaştığımız bu seansa açık-kapalı olması; çalışmanın kalitesini, süresini etkilemektedir.

Bazen öyle olur ki çalışmayı alan kişi farkına varmadan bana karşı koyar, bunu elinde olmadan yapar. Çünkü böyle alışmştır. Kontrol etmeye çok alışmış adeta onun kişiliğinin ayrılmaz parçası haline gelmiştir. Bulunduğu her ortamda kontrolün elinde olmasını (bilerek ya da bilmeyerek) ister, hatta komutlar vermeye çalışır. Kafaları doludur ve kafalarından atamadıkları düşünceler vardır çoğu kez. Bu durum tabiidir ki uygulayıcı açısından da zorlayıcı bir durumdur.

Tabii ki yolları var bu durumu aşmanın, zaman her şeyi çözer bu durumlarda ve çalışmayı alan kişi yavaş yavaş çözülür, rahatlar ve gevşer çalışmanın ilerleyen bölümlerinde ve kendinde meydana gelen farklılığın farkına varır çoğu kez ve genellikle ''Çok rahatladım, ben ne kadar gergin ve katıymışım, şu anda o kadar rahatım ki, aklıma hiç bir şey gelmiyor'' şeklinde cümleler kurarlar...

Bir kısım insan ise çalışmaya tamamen kendini açarak, uygulayıcıya güvenir ve bırakır kendini çalışmanın kollarına ve bu durumda akış hemen başlar, şifa da bunu beklemektedir adeta ve üçlünün ortak çalışması keyifli bir hal alır. Doğrusu şudur ki böyle çalışmaların bitmesini üç taraf ta istemez. Herkesin aldığı bir şey vardır bu nevi çalışmalarda. Herkes şifalanır ve kendi payına düşeni alır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder