28 Ağustos 2012 Salı

Quantum Touch-Kuantum Dokunuş; ŞİFAYI İSTEMEK VE ŞİFALANMAK...

Başka bir gün, bir Bayram ziyaretine gitmiştim, eşimin ağabeyinin evinde oturmaktaydım. Devlet Görevlisi olan Ağabeyi oturdukları lojmanda yandaki bir komşularının belindeki rahatsızlık nedeniyle yaklaşık 1 haftadır yataktan kalkamadığını söylemiş, ona yardımcı olup olamayacağımı sormuştu. Ben de her zaman olduğu gibi hemen adamın yandaki dairesine giderek onunla konuştum. Yardım alıp-almamak konusundaki niyetini sordum. Yani izin aldım. Adam izin verdiği için çalışmaya başladım ve yaklaşık 1 saat süre ile çalıştım...

Çalışma sırasında ağrıları geçiyordu, adamı ayağa kaldırıp yürütüyordum ve bir müddet sonra ağrılar tekrar başlıyordu, bunu bir müddet daha uygulayıp o günkü çalışmayı bitirdik. Benim o anda hissettiğim; adamın işini çok sevmediği ve biraz dinlenmek istiyor olması idi... Belki duygusal olarak da yükleri vardı... Daha sonra başka bir gün tekrar bir kısa çalışma daha yaptık ve bir daha çalışma yapmadım...

Bir müddet sonra da işine tekrar başladığını duydum, artık normale döndüğünü, ameliyat olmasına da gerek kalmadığını eşimin ağabeyine söylemişti ve bana da selam göndererek teşekkürlerini iletmişti...

Tabii ki ben de çok sevindim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder