23 Ağustos 2012 Perşembe

YETENEĞİNİ KULLAN, İÇİNDEKİ GÜCÜN FARKINA VAR....

Geçenlerde eşimin yeğeni ile sohbet ediyorduk. Daha yirmili yaşların çok başında olan kardeşimiz yeni aldığım elektro gitarımın bazı özellikleri hakkında sorular sormaktaydı. Ben de ona cevaplar verirken birden; ''Çalmayı denemek ister misin, çalabiliyor musun hala?''diye sordum... Ondan gelen cevap ise ilginçti; ''Vallahi abiciğim bir zamanlar çalmayı denedim ama bende yeteri kadar yetenek yok sanırım'' dedi... 

Yetenek aslında kimden gelir, eğer bir zamanlar çalabilmeyi başarmışsan demek ki yeteneğin vardır, yetenek Tanrı'nın bizlere bahşettiği bir şeydir, bana göre çok değerlidir ve geliştirilmesi gerekir, bunun için de içinden gelerek yapabiliyorsan yeteneğin üzerine gitmek gerekir. 

Üzerinde uğraştıkça, kafa yordukça ve zaman ayırdıkça hem sevgide artış hem de yeteneğin gelişmesinde hızlanma olur. Adeta sende var olan ve sana bahşedilmiş olan kutsal bir emanet sen izin verdikçe yolunu açtıkça ve destekledikçe kendiliğinden ileri gider...

Aslına bakarsan yetenek Tanrıdan gelen doğal-içsel bir güçtür bana göre ve sen gücün farkına varıp ona izin verdikçe güç senin bedeninde akmaya başlar ve kendini ortaya koyarken güçlenir, ayrılmaz bir parçan haline gelir, neticeleri ise yüz güldürücüdür genellikle. Hele bir de kalbinin birleşik alanını açabilirsen bu yeteneğine o zaman tadından yenmez bir hal alacaktır..

Eğer var ise bir yeteneğin ve seviyorsan onu kullanmayı ama vakit ayıramıyorum diyorsan sen yanlış yapmaktasın Dostum. İzin ver yeteneğinin ortaya çıkmasına ve derslerine, işine, aşına gösterdiğin özeni yeteneğine de göster artık. Çünkü belki de sen sadece bu Tanrısal yeteneğini sunmak için geldin bu hayata...

Kurtar kendini sol beyinin mantıksal alanından ve güvende olma çabalarının yarattığı soluk hayatın sokaklarında dolaşmaktan... Biraz da sağ beyinin bilinmeyen yaratıcı alanlarında ve sokaklarında dolaş ve izin ver içinden akan nehirin gücüne, akmasına... O zaman hayat daha da keyifli olacak inan... 

İçindeki güce odaklan ve hisset içindeki yeteneğin kudretini. 
Star Wars/Yıldız Savaşları filmindeki genç kahramanın bilgisayarını kapatarak hedefi sadece içsel gücünü kullanarak vurması gibi vur arzu ettiğin hedefleri birer birer...

Hem daha kolay hem de çok zevkli....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder