27 Şubat 2013 Çarşamba

ANNEM GİBİ OLMAYI İSTEMEMİŞTİM, AMA ...

ANNEM GİBİ OLMAYI İSTEMEMİŞTİM...

Neden ilişki problemleri yaşıyorum, neden karşı cinsle ilişkilerim kalıcı olamıyor diye sormuştu. Araştırmaya başladığımızda onun bir kadın olmasına rağmen aslında kendini ne bir kadın ne de bir erkek gibi hissettiğini anladı... O, sanki herhangi bir cinsiyete sahip olmayan insan durumuna getirmişti kendini... Ne kadınlara, ne de erkeklere çok yakındı...

Şöyle bir bakınca geriye, birden ağzından çıkan cümlelere şaşırmıştı; ''Annem biraz huysuz kadındı, kaprisleri vardı ve kadınsı bazı duygulara sahipti ve ben onun bu durumunu hiç beğenmiyordum, onun gibi olmayı hiç bir zaman istemedim'' ve gerisini ben tamamladım ''Sen de Annen gibi olmak istemediğin için kadın olmaktan ve kadın enerjisini kullanmaktan vazgeçtin, öyle mi?'' Evet, diyerek bakarken gözlerini yere indirmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder