4 Şubat 2013 Pazartesi

YOL GÖSTERMEK, YARDIM ETMEK, ASLINDA KİME ?


''Umarım sorularım sizi rahatsız etmiyordur?'' diyerek sonlandırdı cümlesini sevgili Dostumuz. 

Rahatsız olmak ne kelime, hiç rahatsız olur muyum, bilakis çok mutlu oluyorum, sizlere yol gösterm
ek benim için çok güzel bir şey, aynı yollardan ben de geçtim, o zamanlar sorabileceğim kimselerden de cevap alamama rağmen vazgeçmeden yoluma devam ettim. 

Aynı şeyleri şimdi sizlere ben yaparak sorularınızı cevapsız bırakmak istemem... Her şifacı varlığın sorularını sorabileceği aynı yollardan geçmiş, biraz daha tecrübeli insanlar olmalıdır, ben sizlere yardım ederken aslında kendime de yardım ettiğimi biliyorum. Yarın aynı şeyleri sizler de başka Dostlara yapacaksınız. Bundan adım gibi eminim... 

Aynı yolda ilerlerken, geriden gelenlere yol vermek, yardım etmek bir şifacı varlığın en önemli vazifelerinden biridir. Bunu yaparak aslında ''İlahi Olana'' yardım etmiş olmaktayız. Bunun farkında olarak yaşamalıyız. 

İçtenlikle sevgiler, saygılar sunuyorum size Değerli Kardeşim. Her şey gönlünüzce olsun... Hayırlı şifalara vesile olmanızı diliyorum...

Hüseyin Turgut Sayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder