1 Şubat 2013 Cuma

BİOENERJİYİ TANIMAK....

Diğer taraftan,bu olaylardan birkaç yıl sonra, bir Bankada Bölge Müdürlüğü yaptığım dönemde, Şube Müdürü olan bir arkadaşımız ‘Üstadım, bir müşterimiz var, Bioenerji yapıyor, denemek ister misiniz?’ diye sormuştu, önce istemedim ama ısrarları karşısında merak ederek Azeri asıllı bu Dostun yanına gittik. Orta yaşlarda olan ama genç görünen bu adam, benim bir gözüme bakarak bir çok şey anlattı ve ellerini koyarak benim ağrı hissettiğim yere parmağını koydu, burada problem yaşıyorsunuz dedi ve bu doğruydu. Bioenerji seansları yapmayı teklif etti ve ben kabul ederek 10 adet kısa seanslar aldım.

Bu konuları artık merak etmeye bir çekilim hissetmeye başlamıştım. Azeri asıllı Bioenerji Uzmanı ile artık Dost olmuştuk. Ondan rica ettim, bana öğretir misin dedim. Ama bunun çok zor olduğunu anlattı. Ama ben yapı olarak kafama bir şeyi koydum mu yapmak isterim, ayrıca Türkmenistanlı Doktordan yetenekli olduğumu duyduğum için bu konu üzerinde araştırmalara başladım. Ne bulursam okumaya başladım. Bu konulara çocukluğumda da çekilim hissettiğim içim 10’lu yaşlarda bile Kütüphanede Ruh Ansiklopedisi okumayı çok sevdiğimi de hatırlatmak isterim. Bir yandan okurken diğer yandan uygulamalara başlamıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder