24 Şubat 2013 Pazar

KENDİNİZİ ÇOK SEVİN...

KENDİNİZİ ÇOK SEVİN...

İçinizdeki küçük çocuğa bakın, onun ne halde olduğunu görmeyi isteyin ve konuşun onunla, onu çok sevdiğinizi söyleyin. Onun yaşadıklarını şöyle bir gözden geçirin, acılarını, çaresizliklerini, yitip gitmiş umutlarının, sevilmeye-öpülmeye hasret kalmış solgun yanaklarının farkına varın. 

Gözlerinizden yaşlar akarken tutun onun ellerinden, yanaklarından öperken kulağına fısıldayın sessizce ''Seni çok seviyorum küçüğüm, bak ben artık büyüdüm ve sen artık güvenli bir yerdesin, korkma ve serbest bırak içinde kalan ne varsa, hepsi geçti artık, gül artık...'' diyerek sırtını sıvazlayın. Eğer onu güldürmeyi başarabiliyorsanız, inanın sizin de yüzünüz gülecektir en kısa zamanda...

Kendinizi; her halinizi, bebekliğinizi, çocukluğunuzu, gençliğinizi, şimdiki halinizi, hatalarınızı, sevaplarınızı, var oluşunuzu çok sevin. Çünkü siz tam da şu anda; zaten onların hepsini kapsıyorsunuz...

Ben sizi her şeyinizle çok seviyorum... Siz de kendinizi her şeyinizle çok sevin... Bunu gerçekten çok fazla hak ediyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder