5 Şubat 2013 Salı

DR. RİCHARD BARTLETT, MATRİX ENERGETİCS VE TABİİ Kİ SİZ...

DR. RİCHARD BARTLETT, MATRİX ENERGETİCS VE TABİİ Kİ SİZ;

Matrix Energetics'in Kurucusu ve Eğitmeni Doktor Richard BARTLETT inanılmaz bir adamdır. Sahnede sunumu sırasında müthiş espritüel ve şakacı bir kişiliğe bürünmekte, gerçekleştirdiği şifaları sanki 'çok kolaymış' edasıyla sunmaktadır. Onu seyrederken başka bir boyut ile bağlantıda olduğunuzu hissetmeniz mümkündür. Her anlamda sizin seviyenize göre mesajları bu sunumlardan almanız olasıdır. Orada bulunduğunuz anda sizde farkına vardığınız ya da varamayacağınız derecede değişimler kendiliğinden meydana gelmeye başlamaktadır. Bu bir nev'i 'Kendiliğinden Oluş' Dünyasına atılan adım olmaktadır...

Seni Seviyorum Doktor Richard BARTLETT ve teşekkür ediyorum; görünürde Dualite-Madde Dünyası zannederek içinde yaşadığımız bu Dünya'ya kazandırdıkların için. 

Evet, bana göre O da bir aracı, başka bir alemden akıp gelen İlahi Akışın bizlere gösterilmesine aracılık eden varlık. Dünyada yer alan ama DiğerAlemler ile güçlü bağlantıları olan bir Varlık... Sizin gibi, hepimiz gibi ve kendinde olan yetenekleri açığa çıkartabilme sevincine nail olmuş bir İnsanoğlu...

Kim bilir, belki sizlerden de bunları yapabilecek yetenekte insanlar aramızda bulunmaktadır, ne dersiniz? Sadece farkına varmak ve istemek boyutuna adım atabilecek kadar yürekli ve istekli olması gerekli bu kişilerin... Belki de ben ve benim gibiler, yani bizler de sizlerdeki bu potansiyelleri harekete geçirmek için varız, bu ve buna benzer yazılar yazma ihtiyacı hissediyoruz, ya da hissettiriliyoruz?

Başka söze ne hacet... 

Seni (Sizi) seviyoruz Doktor Richard BARTLETT (ve diğer Üstadlarımız) ...

Hüseyin Turgut Sayın
MATRİX ENERGETİCS
Certified Practitioner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder