6 Şubat 2013 Çarşamba

QUANTUM TOUCH - ''SÜRECE GÜVEN, SEN ARACISIN, SONUCA ODAKLANMA !''

''SÜRECE GÜVEN, SEN ARACISIN, SONUCA ODAKLANMA !''

Sevgili Dostlarım, bugün biraz önce bir QUANTUM TOUCH Şifa Tekniği Eğitimine katılan Öğrencimden mesaj aldım. Bu mesajın bazı bölümlerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü aynı şeyleri sizlerin de tezahür ettirebileceğine olan inancımı sizlerin de hissetmesini arzu ediyorum. Bakın neler anlatıyor sevgili Dostumuz;

''Yaradanın sevgisi ve selamı üzerinize olsun Hocam, öncelikle sizi çok sevdiğimi ve sizi kendime model olarak seçtiğimi belirtmek isterim. Facebook sayfanızda sizi her gördüğümde yüzümde bir gülümseme oluyor. Hocam, eğitimden sonra bir çok değişik uygulamalar yaptım. Beni en çok sevindiren olaylardan biri ise şöyle; Kız kardeşimin % 75 duyma kaybı vardı ve ilerliyordu, son aşama cihaz takılacaktı, çalışma başladığında hiç kulağı aklımıza gelmemesine rağmen ellerim kulaklarına gidiyordu, tahmini 15-20 dk çalıştık fakat bu arada başı çok değişik şekiller alıyordu, sonra yaptığımız çalışmayı unuttuk ta ki kardeşim güzel haberi verene kadar. Doktora gitmiş ve ölçümlerini yaptırmış, duyma kaybı % 45 düşmüş, bu haberi aldığım gün benim için bayram gününden farksızdı. Kardeşimin sürekli kulağında duyduğu uğultular da geçmişti.

Hocam size ne kadar teşekkür etsem az. Yaradanım sizden razı olsun. Aslında her çalışma birbirinden inanılmaz farklıydı. Birinde kişinin üzerinde farklı bir enerji hissettim inanılmaz bir deneyimdi enerjiyi zorda olsa çıkardım ve sonrasında resmen üzerime yapıştı fakat sonunda gönderdim. Diğer bir deneyim ise çok yakından tanıdığım bir kişi eşine çok kötü davranıyor sürekli tersliyor ve mutsuzdu, içime sorduğumda ''kişinin özgür iradesinin etki altında olduğu'' hissi geldi (Bu konulara ne kadar inandığınızı bilmiyorum Hocam ama ben bire bir yaşadım.) Bu kişinin önce göbeği şişti ve ben inanılmaz şekilde sert baktım ve çok garip sesler eşliğinde, sonunda göbeğinden resmen bir kütle çıkarmaya aracı oldum. Sonra değişim inanılmazdı eski hallerine dönmüştü. 

Hocam bu çalışmalara yaparken siz ruhsal olarak yanımdasınız. Eminim, çünkü sürekli sizin sesinizi duyuyorum ''Sürece Güven, Sen Aracısın, Sonuca Odaklanma !'' diyorsunuz.

Hocam tüm bu çalışmalara rağmen bir şeyler eksik ve bana yetmedi. Sizden daha fazlasını öğrenmeye ihtiyacım var. Nasıl olur bilmiyorum ama Yüce Yaradan isterse olur diyorum.''

Evet, Dostlarım, Sizler hepiniz çok değerlisiniz ve içinizde (belki de farkında bile olmadığınız) büyük bir potansiyeli barındırıyorsunuz, QUANTUM TOUCH içinizdeki bu yeteneğin farkına varmanızda ve onu geliştirmenizde bir araç olarak size hizmet ediyor ve ben sizlerin bu araç ile neler yapabileceğinizi hem teknik, hem de uygulamalı olarak göstermeyi çok seviyorum. Sizlerin, size öğreteceğim bu Tekniğin çok daha üzerine çıkarak ''Enerjinin zaten kendisi olduğunuz farkındalığını'' kazandırmayı arzuluyorum...

Sevgi ve Işık ile kalın...

Hüseyin Turgut Sayın
Quantum Touch Instructor&Practitioner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder