27 Kasım 2012 Salı

ANLAYAN ANLIYOR...

Değerli kardeşim, hiç kimseye karşıt bir görüşüm yok. Benim yazdığım yazıları herkes anladığı gibi anlar ve kendi bakış açısına ve duygularına göre haklıdır da. O yazıda kastedilenleri anlayan anlamak istediği gibi anladı... Her görüşe saygım var.. Anlamı herkes kendine göre yükleyebilir... Siz o yazının ne anlama geldiğini biliyorsunuz, nasıl anladığınızı okudum, isteyen istediği gibi anlayabilir ve benim onlara müdahale hakkım yok, ben sadece görüşlerimi paylaşıyorum, isteyen kendi görüşünü yazabilir ve buna saygılıyım...


Sevgili Dostum, ben insanların aklına, kalbine, algılarına ve bedeninin kendini iyileştirme gücüne inanıyorum. Saf ve kalpten gelen iyi niyet ile okuyan her insan ne söylenilmek istediğini zaten anlıyor ve beğenip beğenmediğini işaretliyor. Benim tekrar görüş yazmam karşıt olduğum anlamı taşıyabilir. Ama ben baştan belirtiyorum, her görüşe saygılıyım ve karşıt değilim. İnsanlar özgür olarak görüşleri ile ilgili olarak açıklama yapabilir. Okuyan onun hangi duygu ve niyetle yazdığını zaten anlar... Ben okuyana güveniyorum. İnsana güveniyorum... Onlar gerekli cevabı zaten veriyorlar.. Size de, verdiğiniz güzel cevap ve tavsiyeler için teşekkür ederim. Harikasınız...


Her zaman olduğu gibi, sevgi ve saygılarımla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder