14 Kasım 2012 Çarşamba

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ, KOLAY ÖĞRENİLİR VE UYGULANIR...

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ ŞİFASI
 
Quantum Touch-Kuantum Dokunuş doğal şifadır, öğrenmesi kolay, ama güçlü bir yöntemdir. Herkesin, kendisine ve başkalarına yardımcı olmak için doğuştan gelen bir yeteneği vardır. 


Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Tekniği; çeşitli nefes ve enerji farkındalık egzersizlerini birleştirerek yaşam gücü enerjisine (Life Force, Chi, Ki, Biyoenerji, Prana, Orenda, Mana, vb) nasıl odaklanacağımızı ve bu enerjiyi yükselteceğimizi bize öğretir. 

Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Enerji Tekniği Uygulayıcıları, vücudun kendi iyileşme sürecini kolaylaştırmak, yaşam gücü enerjisini yükseltmek üzere eğitim alır ve bu teknikleri uygulamasını doğrudan tecrübe ederek öğrenirler. 

Sevgi şifanın özüdür, sevgimizin hayal edebileceğinizden çok daha fazla etkisi vardır. Sevginin olanakları gerçekten olağanüstüdür. Her şey sevgi ile başlar.

Hüseyin Turgut Sayın
Quantum Touch - Kuantum Dokunuş
Instructor&Practitioner/Eğitmen-Uygulayıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder