14 Kasım 2012 Çarşamba

KUANTUM DOKUNUŞ, ŞİFAYI SEN DE GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİN....

Reiki ve Quantum Touch Eğitimleri alarak şifa çalışmalarına başlayan bir Öğrencim az önce bir haber ulaştırdı. Şimdi bunu sizinle paylaşıyorum;

''Turgut Hocam Merhaba, pazar akşamı boğazında modülleri olan arkadaşıma enerji çalışması yaptım, çalışmadan sonra modül küçüldü, arkadaşım da inanamadı, çok rahatladığını söyledi, pazartesi biyopsiye gittiğinde modül yırtılmış ve kanama olmuş, doktor biraz ağrı yapar geçer demiş, şimdi her gün uzaktan da enerji göndermeye devam ediyorum, paylaşmak istedim :)''

Çok sevindim, harika bir iş çıkartmışsın, tebrikler, teşekkürler İlahi Kaynağa, Sana ve Şifayı alarak kendini iyileştiren Dostuna Değerli Kardeşim...


Evet, Şifa yanımızda ve bizi bekliyor, eğer gerçekten almayı istiyorsanız o hazır.
Bunu yapabilir, kendinizi ve dostlarınızı şifanın kaynağı ile buluşturabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder