23 Kasım 2012 Cuma

SORUN DIŞARIDA DEĞİL İÇERİDE, ÇÖZÜM DE ÖYLE...


Ben diyorum ki; 'Fiziksel Bedenin senin Zihinsel, Duygusal, Eterik ve Ruhsal Bedenlerinin yansımasını bana gösteren bir ekran gibidir. Yani eskilerin deyimi ile ayna gibidir.' Şimdi bedenine bak ve nasıl bir hastalığı sana yansıttığını gör-hisset-anla. Ardından da şöyle düşün 'Ben, bu hastalığın bedenimde kendini gösterebilmesi için, içimdeki hangi Dünyamda neleri düşünüyorum, neleri hissediyorum, neleri hayal ediyorum ya da neleri kurguluyorum?'

Sanma ki hastalık birden gelip seni buldu, yani senin bunda hiç mi kabahatin yok? Bütün suçu hastalığa, kadere ya da etrafındaki insanlara yüklemek işin kolay yolu olmaz mı? Asıl bu durumu yaratan kim? Bunu anlamakta gecikirsen işin zor olacaktır. İstersen aynı bölgeden 2-3 kez ameliyat ol, hastalığın bir süre sonra tekrarladığını gördüğünde şaşırmak yok. İnançlarını, duygularını, hayallerini, alışkanlıklarını, yaşantını didik didik etmeden, değişip-dönüşmeden yani içerdeki yayın akışını, ya da filmi yayından kaldırmadan ekrandaki görüntüde değişiklik beklemek nafiledir.

İş yine başa düşüyor Dostum, sorun dışarıda değil içeride... Çözüm de öyle... Farkına var, üzerinde kafa yor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder