7 Kasım 2012 Çarşamba

BAĞLANTI VAR, BİLİYORUM, SEN DE BİLECEKSİN, BENİM GİBİ...

Bağlantı var. İnsanı maddeden manevi alana bağlayan bir bağlantı var. Göremediğimiz, duyamadığımız, tadamadığımız, dokunamadığımız ve koklayamadığımız. 

'Fiziksel Bedenimiz' ve onun içinde her an akan 'Enerji Bedenimiz' var. Birbirini etk
ileyen ve etkileşim içinde olan. Bunların yarattığı bir 'Bütünlük' var. Bu bütünlüğün bağlantıda olduğu çok daha büyük bir 'Bütünlük' var.

Bu büyük bütünlük etkiliyor kendinden daha küçük bütünlüğü. Yerden, Gökten, Sağdan, Soldan, her taraftan, her boyuttan; Elektriksel, Kimyasal, Fiziksel, Duygusal, Ruhsal, Manyetiksel ve daha fazlası.

Ama küçük bütünlük de kendisinden daha büyük olan bütünlüğü etkiliyor, kendince. Bir Alış-Veriş var. Akan, durmaksızın...

Bu var. Gerçekten var, bana inan demeyeceğim, ama ben var olduğunu biliyorum diyorum sana. Bak inanıyorum bile demiyorum. Çünkü sadece inanırsam bir gün inancımı kaybedebilirim. Öyle değil mi? Ben, 'Biliyorum' demeyi seçiyorum her zaman. Neden? Çünkü biliyorum. Bildiğimi biliyorum.

Sen de bileceksin zamanı geldiğinde, çünkü sen de aynı potansiyele sahipsin benim gibi. Sen ve ben yani biz, hepimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder