13 Kasım 2012 Salı

MATRİX ENERGETİCS - MATRİX ENERJİSİ - BİR TECRÜBE...

''Merhaba Turgut Hocam,
Öncelikle bana insan olduğumu hatırlatığınız için çok teşekkür ederim. İçimde bir Yaşam Enerjisi var bunu anlatmaya kelimeleri bulamıyorum. Aşk sarhoşu oldum resmen. Yaşamayı daha çok seviyorum. İşte bu diyorum, aradığım şey bu. Siz onu bana geri verdiniz. Ayrıca, ben önceleri su hiç içmezdim. Şimdi bir su içiyorum, anlatamam. Meğerse suya ne kadar hasretmişim onu anladım. Daha bir çok güzel şeyler yaşıyorum. Size ne desem, ne anlatsam az gelir. İyi ki sizi tanımışım. Enerji yatağına uzandığımda ruhsal bir alan hissettim ve bana bir ses bizimlesin, seni seviyoruz, onlara sizinleyim dememi istediler ben de tekrarladım içimden ve sonra sen bize aitsin dediler. O güzel yüreğinizi bana açtığınız için çok minettarım sizi çok seviyorum.'
'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder