20 Kasım 2012 Salı

MULTIPLEKS ENERJİ GELİŞİYOR, DÖNÜŞÜYOR...

Ben aslında hiç bir Enerji Şifa Tekniğini diğerinden üstün ya da alt seviyede görmem, bana göre her Enerji Tekniği çok değerlidir ve eskimez. Daima Bütünsel bir bakış ile bakarım çalışmalara, her birine ayrı, ayrı saygım var ve bütün Hocalarım çok değerlidir benim gözümde.

Bir gün bir Danışan ile uygulama yaptığım sırada, hiç unutamayacağım bir olay yaşadım (ama şu anda anlatmayacağım) ve farklı bir boyuta geçtiğimi anladım. Adını Multiplex Enerji koyduğum bu çok katmanlı ve çok boyutlu Enerji Tekniğinin benim aracılığım ile bu varoluş düzlemine hediye edildiğini hissettim.

Her gün, bu zeki Enerji ile kendi üzerimde saatlerce çalıştım. Bundan sonra da Enerji şifa çalışmalarımda kullanmaya başladım. Şimdi, uygulama bugünkü haline ulaştı...

Ulaştı diyorum ama bu yolun sonunun olmadığını biliyorum. Gidecek daha çok yol var. Her geçen gün Multipleks Enerji gelişiyor ve dönüşüyor. Bu harika bir sistem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder