20 Mart 2012 Salı

ANLARSIN YA...

Gülümse Dostum, hep gülümse, gülmek sana çok yakışıyor, kıkırda içinden içinden, en güzeli de bu değil mi? Yaşama sevincini hisseden insan kıkırdayarak güler çocuklar gibi, beni hatırla her güldüğünde, benim geçtiğim yollardan geçmeden bul gülüşün sadeliğini ve içtenliğini, illa ki ağlamak mı lazım? Gülmeyi öğrenmek için. Ben çok ağladım vakti zamanında, hem de ne ağlamak anladım ki hepsi boşmuş, karanlık bir prensin oyununda baş rol oynamışım ama şimdi nasıl da farklı gülmek sevginin krallığında, rahatlığın göstergesi.

Yaşamanın değerini bilen insan güler, gülen insan yaşamdan zevk alandır, ağlamaktan ne fayda var, ağla ağlarken gülebileceksen, ağlarken yaşamdan zevk alabiliyorsan ağlamak o zaman çok zevklidir, hani bazen sevinçten ağlarız ya! Aahhh... işte öyle, onu bilen bilir, bilmeyen de sorar ''Ağlarken gülünebilir mi?'' Ne bilsin garibim, ''Evet'' desen de anlamaz ki, sen biliyorsun onun ne demek olduğunu, ben de biliyorum senin bunu bildiğini o yüzden sana anlatıyorum, sadece sana, anlarsın ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder