20 Mart 2012 Salı

EYY DOST KEŞKE YANINDA KALABİLSEM...

Sakin bir kalp ile otururum bir başıma, yalnızım ama yalnız değilim ki, yanımda her daim bir dost bulunur aşkı ile yandığım, o bana yakındır ben ise ona yakın olmaya çalışan. Ne ben ona varabildim ne o benden uzaklaştı, aşkı arzuladıkça içtim kana kana şerbetinden ve o bana daha da yaklaştı.

Eyy Dost, keşke hep yanında kalabilsem ama biçare gönül bir çıkar sevginin dağlarına ve bir iner dert'in
ovalarına, kalamaz asla hep yukarıda iner indikçe Dünyanın çukurlarına ve çıkma vakti yaklaşınca da sevinir coşarak, 'vuslatın tamamına erdi' der içinden ve düşer aşkın yollarına tekrardan, bu böyle sürer gider, aşkın yolunda olmak aşkın yolunda yanmaktır güzel olan aşık olana, onunla yaşar aşık ve onunla kavrulur düşüncelerde, vuslat vaktini hayal eder her dem, bilmez ki o zaten buradadır ve yanıbaşındadır.

Biraz çevirip bakıverse sağ yanına orada gölgesinin ışığını görür apansız, ama garip hep yok sanır ya yanında, burnunun ucunda bile olsa göremez orada olmadığını düşündüğünden. Orada Dostum, yanıbaşında ve seninle her daim, önce kalpte ara dostu ve inan yanıbaşında olduğuna, o zaman göreceksin taa uzakta bile olsa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder